Sunday, December 17, 2006

Revenire brusca

Pai pentru ca mi-am uitat si contul, si parola. Daca ai cont pe Blogger normal, nu merge sa te mai bagi la un blog care e facut pe Beta. Si invers. Deci prestezi despre alte manevre, care duc la posibilitatea de a-ti distruge neuronii mai usor decat daca te-ai certa cu o vanzatoare de bilete de RATB [offense intended].

Pentru ca sunt evil, declar ca urasc momentele in care vreau sa spun ceva, dar uit ce vroiam sa spun pentru ca incerc sa-mi aduc aminte parola pentru contul asta. A meritat efortul. Ma duc sa fumez. Pentru ca sunt evil.

Deja m-ati dat afara, a? La contribuitori suntem 6, dar in titlu scrie 5. Astept explicatii si scuze.

6 comments:

Amelia said...

Nu te-a dat nimeni afara, dar sunt aici doi "admini" lenesi, care au uitat de Arlechinu. Fkin disaster. Remediem asap :P

Wicked said...

e treaba ultimului venit sa incrementeze >:)

Anonymous said...

it wasn't me, t'was my evil twin!

Amelia said...

either zat, or ur ass :))

Wicked said...

fte ceva "ival tuinu" ala al tau? iz hi gheting al za ecshan?

Anonymous said...

ceea ce trebuia demonstrat ai demonstrat ! nota 10 si ramii la tabla - adica pe net/bloguri...

este incredibil ca mie mi se intimpla mereu porcaria asta si credeam ca doar eu sint un simplu si singur ramolit... dar vad ca suntem mai multi... atunci e un fenomen!

ei bine am privit : http://lolizator.blogspot.com/ si am ris de m-a durut burta ... e tare de tot... e clar ca te doare tare prostia si fatosenia unor PROSTI...

oricum am linkuit blogul de mai sus... prefer blogurile tale decit genul ZOSO !

toate bune! florisx, doar un incepator...