Wednesday, August 23, 2006

Xes gone bad (2)

Am realizat ca imi pot formula usor un sistem de masurare al partidelor de sex. Daca oricare din intrebarile din lista urmatoare se poate formula in timpul sau in urma unei partide de sex, e CLAR vai de steaua ei.

1. Esti sigur ca nu o sa se rupa in doua chestia aia?
2. Realizezi ca alea sunt doar coapsele mele, nu?
3. Oooookay, si cum mine cum ramane?
4. Aia e toata?!?!?!
5. Par sa ma simt bine?!
6. Ma mai gadili mult, sau putem sa trecem si la treburi mai serioase?
7. A, tu esti deja inauntru??
8. Oare ce face pretenu-mio acum?
9. Toti cm aia si tot degeaba?!
10. Ce ar fi sa incetezi sa imi mai lingi coapsele si sa te muti mai spre nord?
11. Cine dracu m-o fi pus sa ma iau de asta???
12. Aha! Deci tu chiar crezi ca faci treaba mai buna decat mine?
13. Mai ai mult?

Mentionez ca toate aceste intrebari mi le-a ridicat una si aceeasi persoana, in decurs de aproximativ o ora jumate. Cea mai lunga ora si jumatate din viata mea.

Si ca tot veni vorba. Daca te prinzi din primele 5 minute ca o sa fie nasol, cum scapi elegant? Feedback welcomed here :D

Conclusion: Daca tot ai reputatie ca fti tot ce prinzi, macar fa dracului un pustiu de bine omenirii, si fte bine!

8 comments:

Anonymous said...

cum scapi elegant? hmmmm... explica-i ca you just want to cuddle, ca pana la urma that's what women want (love, relationships and that kind of crap) :P
a... sau eterna problema feminina... numai ca s-ar putea sa incerce sa te convinga ca pe el nu-l deranjeaza :P atunci sa vezi distractie... haha
da' auzi... chiar toate? intr-o singura tura? uf... cam nasol

Te tzuc,
Silvia (mi-e lene sa-mi caut useru' si parola si de aia o dau "anonima"... ma loghez data viitoare, promit :P)

Anonymous said...

Daca te prinzi, atunci taci si suporti. Daca nu iti place varianta asta, poti oricand sa simulezi un atac de cord, o coasta rupta, ceva. Sau alegi varianta ne-eleganta.

Anonymous said...

pana sa le treci pe toate 13 pct-le in revista... masculu a plecat spre casa...

Anonymous said...

you freaks ... cum va gasiti ???

Amelia said...

a plecat pe dracu acasa! tocmai aia era problema majora...

Anonymous said...

puteai fi sincera: "honey, you are boring!" ...si poate scapai :))

Anonymous said...

aaa.. facial e elegant?

Anonymous said...

Eu de curand am auzit ceva asemanator cu ce ai scris la 13 (Ma da mai poti?!!) :) ai putea sa o adaugi:D