Wednesday, October 11, 2006

Blogger Beta

E degeaba. Am mai scris o data despre asta, dar acum deja mi s-a albit parul cand am incercat sa ma loghez. Toata treaba se bazeaza pe contul la gmail, ceea ce face ca totul sa fie intr-o continua zapaceala. Atentie, zic.

In pagina numarul 1 [dupa care n-am poza si imi pare rau] mi se da ocazia sa introduc mein user und mein parola. Introduc cum trebe, cum m-a invatat mama acasa. In pagina 2, imi zice ca "Dom'le, user account not found!". Ok. Ma fac ca mi-am pierdut parola. Ma duce la pagina 3 in care mein user [egzact asa cum il scrisesem eu] este deja introdus si nu-l mai pot schimba. Dar mi se da ocazia sa bag parola. O bag. Tot p-aia pe care am bagat-o in pagina 1. M-am logat.

Sa nu va manance in fundulet sa treceti pe beta. E degeaba, damuplea si mananca nervi. Acum sunt convins ca daca dau Sign Out, nu ma voi mai putea loga niciodata. Deci asta e primul si ultimul post al lui Gogu Kaizer pe aici.

4 comments:

Amelia said...

Amelia cere inca un post de confirmare dupa sign out.

Nu ma lasa sa mor de inima. :))

Anonymous said...

p mine m-a mancat in c*r si am dat p mail beta...dupa 2 min am schimbat la loc

Anonymous said...

argh! beta are si un minunat bug cand vrei sa bagi poze. ii urez o viata sprancenata si sa-mi dea inapoi contul de blogger, ca macar asa chior si tampitel, imi faceam treaba cu el... :|
ca sa nu mai spun de treaba cu feedul care nu mai merge cum ar trebui...
cuvinte intelepte: nu treceti pe beta, stati poponetz pana l-or face fara atatea ganganii!

Anonymous said...

p.s. there is no turning bec daca ai beta...