Wednesday, October 18, 2006

Testing sharpness

Azi, pentru prima oara de cand s-a manifestat public za evilness, nu mai testam prin pre-facute. Azi generam noi test simplu: Cat de sharp iti sunt contactele din YM? Doresc sa ii multumesc pe aceasta cale lui Wicked pentru ideea geniala.

[11:09] Amelia: MASS MESSAGE: zi-mi ceva interesant. REPEDE
[11:12] Wicked: MASS MESSAGE: zi-mi ceva interesant. REPEDE

[11:10] Herr Kaizer: la multi ani
[11:10] Arlechinu: Pamantul e cubic
[11:13] Brokeru: Repede. Bursa continua sa urce
[11:13] Numai_Wicked_Stie_Cine: vreau poze de la Hunedoara
[11:24] Zenu: tel. scuze
[11:41] Plugin: repede
[11:41] Visatoarea: Farmecul existenţei este că nu te poţi baza pe nimic. Totuşi, cele mai importante lucruri în viaţa asta sunt, cred eu, cele pe care le-am decelat din trei spectacole regizate de Lucian Pintilie: iubirea, memoria (nu cea mecanică şi plictisitoare, ci aceea care îţi salvează conştiinţa, asa cum mi-a salvat-o mie în puşcărie) şi umorul. Dacă te naşti cu ele e foarte bine; dacă nu, se pot învăţa, gândindu-te foarte mult la ele, reprezentându-le în diverse circumstanţe. Ceea ce salvează cele mai proaste şi ingrate împrejurări, ceea ce este esenţial, este totuşi iubirea. Iată concluzia, după o viaţă de om: nimic nu contează în afara iubirii." Paleologu

In rest, silenzio stampa. Ar trebui sa incepem sa ne punem intrebari?

No comments: