Thursday, July 20, 2006

Anevrisme - part 1

Am zis ca nu, dar uite ca da. Ca sa evit orice urma de potentiala neintelegere, am sa explic despre ce e vorba. Conform unui mare intelept, Lewis Black pe numele lui, ti se intampla uneori sa auzi niste replici atat de idioate si de lipsite de sens, incat risti sa iti cauzeze un anevrism instant.

Anevrismul nr 1:
Context: o seara linistita la o terasa cu niste amici. O discutie despre obiective si hood-uri, fara sens, de altfel. In mijlocul discutiei, unul dintre geniali opreste emulatia mea despre hood-uri si imi spune: "Stii, eu nu ma mai dau cu fixativ ca sa opresc incalzirea globala" o_O

Anevrismul nr 2:
Context: Yahoo Messenger list cu mult prea multi morroni pe acolo. Din seria mass-messages idioate cat incape, iata-l pe cel mai idiot: "[16:03] vietnam_ro2005: Loome....cred ca ma tund...ca prea ma streseaza lumea....si il fac suvitze....sau vad eu v-am pupat". Mentionez ca nu a existat nici oconversatie prealalbila acestui mesaj. Sau vreun contact al meu cu respectivul. Sau vreun viitor contact. Safest way to my ignore list. Asta cred ca a fost cel mai putin lasting contact de la mine.

2 comments:

Wicked said...

if it wasn't for my horse, i wouldn't have spent that year in college, huh?
=))

Amelia said...

da, exact. i-am povestit maica-mii and she went: "si sensul este?" o_O