Monday, July 31, 2006

Xes gone bad (1) - Cosmo strikes again

M-a pus dracu sa citesc Cosmo in week-end. O data ma hotarasc si eu sa ma fac fata cosmopolita, si sfarsesc prin a rasfoi cel mai tare comic ever!!! Eugen, Tudor, lasati-va de meserie, luati Cosmo, e muuuult prea tare.

Ce sa spui in pat: "Oh, Doamne, ce bine e!", "Ah iubitule, ridica-ma la cer!" Say that to me and I promise to laugh my ass out. Evident ca citind articolul, invariabil mi-am amintit de my sex related trauma, generated by a certain line of a certain someone. Lemme sum that up.

So there's this guy, right? Amic bun de-al meu, destul de simpatic, destul de funny, destul de smart (mint, nu e tocmai sclipitor), ma rog, all in all destul de okay. Un tip insistent, insa nu enervant. Pana la acea zi. Tequila la bord, asa ca Amelia isi spune ca poate ar fi cazul ca dupa 70 de ani de apropouri si rugaminti (oh, yes, you read correctly), sa lase de la ea. Pana la urma, circumstantele ar fi fost atenunate. Asa ca isi lasa nepretuitele buze in grija lui. Boy was she out of line, ca sa nu zic ca a fost probabil una din cele mai idioate chestii pe care le-a facut. Sa zicem ca totul a fi fost okay, si poate ca lucrurile ar fi mers pe fagasul pe care intrasera, DAR, tocmai cand fata se relaxeaza, aude the horror. Intr-un acces vs exces de zel, my dear turned-on man wannabe goes "IOI". In cazul in care nu intelegeti spellingul, am sa repet, because yes, it bears repeating. "IOI". Da, e acelasi "IOI" pe care oamenii il folosesc pentru a descrie uimirea, mirarea, teama. Da, pana si eu folosesc nenorocita asta de interjectie de origine huna, si da, ma urasc pentru asta de fiecare data cand o scot pe gura. Da, e acelasi "IOI" pe care il pomeneste Morico, declinand adjectivul "adanc" (adinc, mai adinc, "IOI"). Da, e acelasi "IOI" pe care cu totii l-am folosit macar o data.

Next thing I know, in socul posttraumatic, domnul zice "Ma duc sa ma schimb in ceva mai comod." Jur ca niciodata nu am facut mai repede o comanda la taxi. Nu m-a intrebat niciodata de ce eu il asteptam in usa cand el aparuse din dormitor. Si bine a facut ca nu m-a intrebat…

PS: Pentru toti barbatii care vor citi vreodata acest post: "AH" si "OH" ne plac. "IOI" NU.

4 comments:

Amelia said...

si tu, brutus? =))

Anonymous said...

nu ne punem noi cu clasici :)

Amelia said...

ash! de unde atata clasicism? esti prea elegant, mon cher! :)

Horia Nicola Ursu said...

You made my day! Ioi da' bine! Loved it!