Thursday, July 20, 2006

Cea cu multa rabdare

doar nu a iesit pana la urma? :-w

perfect day to start on the evilness. ce naiba o loveste pe aia mica sa ma sune for directions, what am I? mama fuckin omida?!?!?!

later edit: revenim cu prezentare bref-bref, ca nu se intelege ce vrea amelia sa zica. pai bine mah wicked, da' intreaba-ma daca imi pasa. asta in nici un caz nu e un blog pentru limitati. :D so this is me, the evil side of amelia.

am nevoie sa ma revolt azi pe oameni care au nevoie de atentie. ok, inteleg perfect, toata luma are nevoie de atentie. sa fim seriosi, cel care spune ca nu ii place sa fie in spotlight, e un mincinos notoriu. ii voi rade in fata fara preget. insa exista acea categorie de simpatici care tipa dupa atentie in cel mai grosolan mod posibil. tipa, dau din coate, se dau cu fundul de pamant, isi rup hainele de pe ei, isi smulg parul, doar-doar o sa aiba parte de atentie. sunt aidoma copiilor mici, insa pe aia ii intelegi, capacitatea lor cerebrala nu a ajuns nici macar la acel nivel ubermediatizat de 5%, ergo, nu le poti cere sa aiba discernamant pe deplin.

insa cei de care vorbeam eu, se presupune ca sunt oameni in deplinatatea facultatilor mintale (fapt de care ma indoiesc serios), ca au capacitatea si inteligenta necesara incat sa stie sa isi aleaga metoda cea mai discreta de a fi in centrul atentiei. haida-de!

din ciclul "stelele de mare nu au creier. cunosc si femei de astea", m-am izbit de un asemenea exemplar magnific azi. in toata splendoarea ei de femeie integra, onesta, principiala, moralista (pfa!) si de succes, reuseste cu o dezinvoltura de-a dreptul opulenta sa isi dea in petec in mai putin de 2 minute. este absolut inadmisibila pana si tentativa de a aduce in acelasi decor persoane care prin definite apartin unor cu totul alte matrixuri. daramite sa te mai si bati cu caramida in piept pentru asta...

totusi, in ciuda senzatiei de usoara greata pe care mi-a provocat-o situatia, in final trebuie sa recunosc ca m-am amuzat copios. e remarcabila iscusinta cu care reusesc oamenii asta sa te binedispuna. iti multumesc, u made my day!

No comments: